اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۹۴۸۷

اعتراف یک پرسپولیسی: استقلال شخصیت قهرمانی دارد

اعتراف یک پرسپولیسی: استقلال شخصیت قهرمانی دارد
نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش مقابل استقلال پرداخت.
۱۶:۵۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در واکنش به شکست تیمش مقابل استقلال گفت: تیم ما، تیم پرتلاشی  است. باعث افتخار است که وقتی به استقلال گل می‌زنیم، دفاع اتوبوسی نمی‌کنیم. سرمربی تیم ما یک فرد بسیار بادانش است و بچه های بسیار پرتلاشی داریم. فکر می‎کنم همه فوتبال‌دوستان و فوتبال‌فهم‌ها دیدند که ما چه بازی خوبی مقابل تیم صدر جدول داشتیم. شاید اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم و گل دوم و سوم را می‌زدیم، امروز شاید برنده اخلاقی، رفتاری و نتیجه ما بودیم. امیدوار هستم هر چقدر که می‌توانیم به اخلاق‌مداری و مهربانی لیگ علاوه بر نتیجه گرفتن کمک کنیم. صحنه‌هایی دیروز در ورزشگاه رخ داد که در شان ورزش نبود. تا می‌توانیم باید مهر و محبت را در کنار این نتایج، به پرسپولیسی‌ها، استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها تزریق کنیم. همه با هم کمک کنیم. ما امروز تیم بازنده هستیم اما تبریک شما نشان می‌دهد که خوب کار کردیم و یک حریف باشرف و باغیرت بودیم.

وی افزود: دست و پا پس نکشیدیم و تا لحظه اخر جنگیدیم. تیم استقلال شخصیت قهرمانی دارد و تیم پرسپولیس هم این شخصیت را دارد. آنها سال‌ها قهرمان بودند و مکتبشان، مکتب تیم های قهرمان است. تیم های بزرگی هم هستند که خودشان را اکنون به عنوان مدعیان معرفی کرده‌اند مانند ذوب اهن.

مدیرعامل ذوب آهن تاکید کرد: تیم ما هم بازی خوبی انجام می‌دهد و برای نتیجه گرفتن قدم برمی‌دارد اما بعضی از اوقات‌ توپمان به گل نمی‌رود.

او در اشاره به اعتماد مدیریت باشگاه ذوب آهن به محمد ربیعی سرمربی تیمشان خاطرنشان کرد: محمد ربیعی بسیار شخصیت دوست‌داشتنی‌ای هستند. نه به خاطر کارمان بلکه از نظر شخصیتی دوست مسئولیت پذیری است و به مربیگری هم علاقه زیادی دارد. روزی ۱۳-۱۴ ساعت کار می‌کند. تیم ما یک تیم جوان است و فکر می‌کنم جایگاهی که در نیم فصل اول داشتیم، یک حباب بود. بضاعت تیم ما چه از لحاظ بودجه و چه از لحاظ شرایط، قابل رقابت با برخی از تیم‌ها نیست. هر کسی بنا بر شرایطش بازیکن می‌گیرد ولی ما افتخار می‌کنیم تیمی می‌سازیم که دانیال ایری ۱۸ ساله را دارد، هادی باغبانی را دارد که وقتی در جوانان برای ما بازی کرد، پس فردای ان در لیگ مقابل نساجی بازی کرد!

نکیسا درباره ناراحتی از کادرفنی تیم استقلال گفت: یک سری رفتار های هیجان زده از برخی بازیکنان دیدیم ولی ما بزرگترها که یک نسل یا دو نسل عقب‌تر هستیم باید به آنها آگاهی بدهیم.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین